Uitgeverij NWST verwelkomt Lightpro als contentpartner |
|
|
|
|
 |
| 47 sec |
'Vakblad De Hovenier bereikt precies de doelgroep die we voor ogen hebben'
Lightpro uit Hengelo is sinds kort contentpartner van uitgeverij NWST. Het bedrijf, dat gespecialiseerd is in professionele buitenverlichting, richt zich op hoveniers. Volgens Robert San Julian bereikt vakblad De Hovenier precies de doelgroep waarop Lightpro zich met hun 12 volt tuinverlichting op richt: 'In de gesprekken voorafgaand aan onze samenwerking werd al snel duidelijk dat er met ons wordt meegedacht over de invulling.'
San Julian is blij dat het team van het vakblad meedenkt: 'Er is ruimte voor flexibiliteit en aanvullingen. Dat vinden we ideaal, omdat we zo goed duidelijk kunnen maken waar wij voor staan. Onze verlichting is eenvoudig aan te leggen en ons systeem is gemakkelijk uit te breiden. Met deze samenwerking willen wij de naam Lightpro en onze (smart)producten onder de aandacht brengen bij de tuinprofessional.'
|
|
'Juist het toevoegen van verlichting maakt je tuin in de avond mooi, waar het anders donker zou zijn. Dat inzicht willen wij ook graag overbrengen'
| |
|
Inzicht
Lightpro wil volgens San Julian aantonen dat een tuin inrichten niet ophoudt bij bestrating, beplanting, overkappingen en meubilair. 'Juist het toevoegen van verlichting maakt je tuin in de avond mooi, waar het anders donker zou zijn. Dat inzicht willen wij ook graag overbrengen', verduidelijkt hij. De keuze voor uitgeverij NWST en dan specifiek de titel De Hovenier werd volgens de key accountmanager genomen vanwege de 'flexibiliteit, het meedenken en de zichtbaarheid op verschillende kanalen, zowel offline als online'.
| LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
| Er zijn nog geen reacties. |
|